Plastic Surgery?

I’m not a huge fan of SNSD. Even, I just knew them when I met those Korean friends and Nanda danced Gee. I like SNSD. They’re super-cute, extremely-beautiful, I like their songs, they have good dancing skills. And they are still young!!!! (We’re on the same age! darn!)

But I found out some people, the anti-SNSD said they did plastic surgery. Shocked! They uploaded some videos that show the transformation of SNSD members. The changes of their faces. All I can say was: “Hey, mereka tumbuuuh! Wajar dong kalo muka mereka juga berubah”.

Simply, lookin’ at that video just like lookin’ at my self.

IT WAS ME:

and, IT’S ME:

Whaddya think? Different? YES! Did I do any plastic surgery? NO! Heuheuheu.

Kenapa to? Kalo artis dulu mukanya jelek, trus sekarang jadi cantik trus kenapa? Bukannya seneng ya kalo di TV tuh yang muncul yang cantik-cantik? Lagian, kalo jadi artis kan mereka ketemu make-up, mereka dapet perawatan lebih dibanding kita. Ya, kalo mereka berubah jadi cantik wajar dong, ah…

Aku aja yang bukan artis bisa jadi cantik… Gyahahahaha! Norak ya aku? LOL.

Tapi, sekalipun kalo emang bener mereka ngelakuin operasi plastik, aku sih ga ambil pusing deh. Yang jelas, aku gakan iri lagi ke mereka (yes, peeps. sekarang ini aku iri mampus deh ngeliat mereka. cantik-cantik banget deh!). Tapi, bukan berarti aku bakalan jadi benci sama mereka. Lha wong, aku juga suka lagu-lagunya kok.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

w

Connecting to %s